fotbollsträning + kristos

hejsan :)
nu sitter jag här och har nyss kommit hem från fotbollsträningen eller dierkt efter den åkte alla som hade varit på träningen ( det var bara div 1 för div 3 hade haft match) och käkade på kristos. ikväll ska jag hem till moa med lite folk på kräftskiva det ska bli jättemysigt och sen ska jag sova hos emelie. jag ska ladda min systemkamera och ta massa bilder som ni komemr få se troligtvis i morrn. i morrn ska vi också möta enbyberg jaj nu ska jag städa rummmet skriver trolibsvis senare puuuuss :D


Kommentarer
Postat av: Oscar&Victoria

Tjaa !

fin blogg du har!

orkar inte skriva en kommentar om hur bra min blogg är och hur gärna jag vill att du lägger till mig på bloglovin, men vi gillar din blogg, och har precis startat en blogg som handlar om musik. Vi kommer att uppdatera varje dag och skriva hejvilt om all sorts musik, om du har någon låt du vill att ska vara med eller om du vill att vi lägger till varandra på blogg lovin är det bara att skriva !

/Victoria&oscar.



Http://livingmusic.blogg.se

2009-09-05 @ 16:05:01
URL: http://livingmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0