tralalala



två bilder från idag :)

och svaret på vad som händer i morrn är som sofia skrev JAG SKA VARA MED I TV 20 i 6 kommer taxin och hämtar upp min och mamma och sen ska vi äta frukost buffe och bli sminkade så snart ska jag hoppa in i dushen och trätta håret och borsta väldigt noga hmm. sen ska jag göra klart svenska arbete som ska in i morrn och jag börjar bli lite nervös för jag ska faktiskt vara med i tv och jag kommer säkert göra bort mig snubbla om jag ska gå eller varför inte att jag bara inte får fram ordet jaj det ommer säkert bli bra men grejen är att jag kommer säkert inte missa ngt i skolan för jag ska vara i tv 6.50 och det tar typ 10 minuter så vi kanske är klara 7 så jag kommer typ hinna åka hem också. hah synd för mig. puusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0