filmer

i fredags när jag sov över med emma och karro såg vi på 2 filmer den ena var Kärlek 3000 och den andra var Dagboken. Haha kärlek 3000 skrattade vi oss igenom asso seriöst den enda skådespelaren som var hyfsad bra vad tjejen ( som jag inte ens komemr ihåg vad hon hette). Så det är ingen film jag direkt rekomenderar om man inte vill sitta och skratta åt hur dåliga saker dom gjortde. Dagboken därimot så jävla bra jag hade inte sett den förut men den var riktigtbra och nästan 2 timmar lång men man tröttnar inte. så den rekomenrerar jag för dom som inte har sett den :)

 

men det är vad jag tycker om dom :) vad tycker ni?

nu ska jag sova snart pusspuss


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Hej! Rösta på den finaste Dagens Outfiten i min blogg är du jätte gullig :) Kyss

2009-10-04 @ 23:35:09
URL: http://kyssars.se
Postat av: astrid

DAGBOKEN är såååå-ååå- bra :D ^^

Jag såg den oxå i helgen... :)

Haft det bra?

Ni design ser jag? Jättefin! :)

2009-10-05 @ 20:27:43
URL: http://astridsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0