hejigen

hejsan det var länge sen jag har inte orkat blogga på ett tag men nu hade jag tänkt och börja igen :)

idag slutade vi halv ett och då dror jag och cornelia hem med frida till henne och lagade lunch makaroner och köttbullar. sen var vi ute lite och spelade volleyboll och så.


några söta vänner som åkte buss med mig

 
max hade hittat en sparkcykel i en buske och jag vill självklart åka sen kom elisa och försökte ta den :( och lyckades


jessica och cornelia ( jag i bakrunden hade lyckas ta till baka spark cykeln :)

 
mohha jag med sparkcykeln :)

 
& sist en söt bild på frida som jag faktiskt tog :)

puusss

Kommentarer
Postat av: emma

svar ; jag tror nog att seg passar bättre in :D <3

2009-05-12 @ 22:22:13
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0