pluuuuugg

nu sitter jag här och pluggar eller nja inte exakt nu för nu bloggar jag xd nej men jag har en faktatext om mineraler som man ska fixa lite fel på till i morrn, och i morrn ska vi få gå hem vid halv ett vi slipper alltså den sista lektionen för att renskriva en saga som vi har skrivit med eftersom jag ska till stan i morrn med älskade kusin så skriver jag den idag ist :) och sen har vi också en labbraport men den är tills måndag men jag kan jhu lika gärna göra den när jag redan sitter och skriver xd aja kanske inte speciellt roligt men snatr kommer det en ny design för det är nämligen så att min käre vän frida gillar sånt och då får hon men är gärna fixa lite nytt på min och hon är jhu så snäll så hon gör det :) fast jag vet inte när den kommer upp :O den som lever får se, och för den som undrar så ska jag inte träna idag för jag är fortfarande lite sjuk och jag pratade förjävligt idag xd puss&hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0