konstigt

nån mer än jag som tycker att det är konstigt väder här i vallenuna ? först är det värsta snö stormen sen blir det sol sen snöstörm sen sol. konstigt konstigt en annan konstig sak som hänt är att en blev överkörd idag i vallentuna av tåget. jag stog och väntade på bussen i morse med mina kompisar och det kom typ 3 polisbilar, brandbil och ambulans och vi började jhu undra vad som hade hänt sen fick vi reda på det när vi kom till skolan. jag känner inte henne men jag hoppas att hon klarar sig. nåja i morrn ska jag till stan med cornelia tror jag. sen fyller tova år i morrn så vi ska dit tror jag :) nej nu bilr det nog lite läxor som ska göras ikväll ska jag troligtvos kolla på ishockey. jaja jag visar lite bilder från lofsdalen nån annandag ni kan kolla cornelias blogg sålnge för hon har bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Annan

HAHAHAHAHA JAG VET JAG SATT PRECIS OCH TÄNKTE PÅ DET MOHAHA (DET DÄR MED VÄDRET)



asso det är verkligen skumt, först värsta snöstormen, sen typ sol och inte direkt varmt, men ändå liksom häääärligt ;P sen ba SNÖSTORM sen sol SNÖSTORM sol SNÖSTORM sol.

märkligt.. visst är det`?

2009-03-24 @ 18:50:38
URL: http://ssuperanna.bilddagboken.se
Postat av: Jossan

Hej, Gud vad söt du är :)

Om du minns mej ( Laayout@ pea ) Ja du vet om fotbollen förut ;) har tagit kontakt med er o ska provspela med er på måndag , ska bli väldigt spännande o se om ja kommer med er. tyvärr har jag en kompis med mej, men du lär nog känna igen mej om du kollar in min blogg www.jouices.blogg.se



Pussar och kramar Jossan <3

2009-03-27 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0