jag hatar telefon försäljare

seriöst nu har det ringt 3 st till mig på typ 1 minut och jag överdriver inte, hah idag har det inte hänt något speciellt vi hade ett so prov som var jättelätt, sen har vi kollat på Zozo jag tycker så syd om han, fast han farfar är lite rolig xd nej juste jag skulle plugga. ikväll är det andra avenyn vid 9 igentligen har jag inget speciellt att skriva i morrn ska jag troligtvis åka till stan sen på torsdag blir det lofsdalen för mig och troligtvis cornelia hon ska bara övertala hennes päron :) jag visar er dagens sen puss&hej

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

haha man hatar dom indeeed!

2009-03-17 @ 20:57:35
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0