igåår ( jag tror jag har haft den som rubrik förut ? )

japp igår fyllde som sakt min bror år, så vi väckte han runt 11 och då fick han lite presenter och pengar som vi senare åkte ner till centrum och då köpte han en ipod för dom pengarna och jag har veljat ha en skitlänge så jag köpte en för mina barnbidragspengar typ :). sen åkte vi hem och runt halv 2 började hela släckten komma och vid fem kanske alla hade åkt hem. sen kom grannarna och mina kusiner rasmus, oliver och kasper och deras mamma hade redan varit där men jag tvungen och åka fort för dom skulle träna hockey så dom kom igen. vi åt korv med bröd och sen spelade jag rasmus och oliver kort och casper kom även in iblan och ville kolla. sen trollade jag lite för dom, det är roligare och trolla för mina små kusiner än lucas och johan ( som jag testade på idag ) för mina små kusiner fattar inte :). sen började melodifestivalen jag tycker typ alla var skitdåliga förutom agnes. efter melodifestivalen gick mina kusiner hem och grannarna stannade kvar ett tag till fast sen gick dom också hem och då gick jag och sov :)

( alla bilder finns på pappar systemkamera så jag ahr inga bilder ännu :( ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0