trallala

hah vilken bra fantasi jag har på min rubrik :)

nåja idag har vi haft prfildagar och jag kan jhu berätta lite kort hur dagen har sett ut.

9- 9.10 genomgång vad i ska göra
9.10 - 9.30 ta sig till bällsta och fota masa blommor i bällstablomverkstad.
9.30-12 vara hos frida och kolla på hannah montana typ
12-12.30 gå till skolan
12.30- 13.20 rast
13.20-13.30 snackade och fick ett usbminne

hah väldigt nice dag. sen åkte jag ner och gymmade sen åkte jag hem och fick damp på min brosha hah fast jag skojjade nog bara för igentligen blev jag inte så arg menmen. sen har jag också kollat på div3 lagets match dom vann mot frej med 3-2 brabra. nej nu ska jag läggaöver dagensbiler på usbminne sen ska jag kolla på 102 dalmatier som jag lånade av frida. mohah pus
 
foto: jag mohha en av dom massa biler på blommor jag tog puss

Kommentarer
Postat av: emma

svar ; taaaack alice älskling, jag får väl hoppas på det :) fast jag är verkligen supernervös !

kram

2009-06-05 @ 08:16:43
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: saandra :))

tkr jag med:)

2009-06-06 @ 00:06:58
URL: http://ssandras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0