jag är sämst

mohah eftersom att både jag och sofia har komit fram till att jag är sämst på att bloga så ska jag blogga med nytagna bilder uuuuhh haha
igår badade jag med isabelle väldigt härligt. sen sov jag hos karro med emma och karro det var jätte mysigt och väldigt roligt liksom våran humor runt 3 på natten är sjukt rolig. vi kollade på harrypotter 3 och 4 jag jag somnade ett tag sen var jag hur pigg som helst xd vi somnade vid 4 och gick upp dig 11 sen vare bara och äta frukost och fixa allt sen vare träning. det var jättejobbig värme fast jag älskar ju solen men inte på jobbiga fotbollsträningar helst. sen åkte jag hem badade i poolen och fixade med maten sen åt vi spagetti med köttfärsås. sen skulle jag mamma och asta ha gått upp till mina kusiner men dom var sjuka så det får bli en annangång. istället ät vi glass och jordgubbar för jag hade namsdag idag :) hih nej men här komme lite bilder 
 



lite bilder från när jag och isabelle badade puss&hej

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, alice nu har du inte uppdaterat på länge igen :p, Du får dina kläder när jag kommer hem igen , alltså om två veckor ungefär. Hoppas du har det bra, Älskar dig <3

2009-06-25 @ 19:08:27
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0