home

hejhej,
nu är jag hemma efter en jätterolig tunering.
i fredags så spelade vi match direkt när vi kom dit och vi vann med 10-0 sen åkte vi och badade sen hem till hotellet då vi bodde på samma hotell som ifk täbys killar som är roliga. till middag vare pizza hut och kolla på sverige- england och det var jävligt synd att sverige förlorade. iaf sen åkte vi hem till hotellet och då gjorde vi inget speciellt snackade lite med täby innan vi skulle sova.

lödagen så spelade vi mot new mill indians ( ellerngt ) och då vann vi också med 10-0 sen åkte i till hotellet packade för vi skulle byta hotell :/ sen åkte vi till det nya hotellet som mitt i city så när vi hade checkat in så vare bara att sätta sig i bilen och åka till nästa match som var mot sundsvall som vi vann med 2-0 (tror jag)  vi åkte tillbaka till hotellet och åt sen gick vi ut på en marknad jag köpte ingenting tror jag bara brändla mandlar som mamma fick sen xd sen på kvällen vare disco sen när det var slut vare bara att gå och sova 

söndagen spelade vi match på morgonen mot sollentuna united i den match blev det 1-0 till oss. direkt efter den matchen åkte vi och kollade när täby spelade och dom vann med 6-0 tror jag. sen pkte vi hem vilade och så på hotellet innan det var kvartfinal mot älvsjö. det var 0-0 när tiden var slut så det blev straffar. jag skulle lägga en straff jag jag var så jävla nervös mina ben skaka som faan fast det satt jävligt härligt. men tyvär så förlorade vi på sadden straffar. vi hade 3 i ribban som lika gärna hade kunnat vara inne så det var lite småsurt menmen så är det. vi åkte tillbaka till hotellet oc åt sen fick vi välja på att spela minigolf, skräckfilm på bio eller på hotellet och jag valde minigolf ofc. jag gjorde faktiskt 2 hole in one fast fick ända miljarder slag. sen gick vi hem och då var jag, karro erica och filipa inne med emelie och tess på deras rum och snackade med sebbe och erik från täby men runt halv 12 var vi tvugna och gå in på våra rum och då var varken jag eller maria ( jag och maria delade rum) trötta så vi spelade kort och skrattade så som bara vi kan göra sen vid 12 kom hela fotbollslaget in och sjöng för mig för jag fyller 14 år idag. sen gick dom och då fortsatte vi vid 2 kom tess och då somna jag lite och då och då sen vid halv 5 så sov jag till 8.

måndagen. vi gick upp och åt frukost sen vid 9 åkte vi och kollade på täbys kvartsfinal som dom också vann sen försökte vi övertala våra tränare att få stanna till 1 då täby spelade sin semi. men det var inte säkert men vi åkte till hotellet och checkade ut och sen åkte vi och badade igen. sen hade vi äntligen lyckas övertala dom att vi skulle få se på matchen åkte vi och kollade och dom vann den också. men sen lyckades vi inte men att övertala dom för det var  timmar till finalen va så vi åkte hem och nu har jag varit hemma en stund. och just nu spelar täby final så hoppas dom vinner. nej när mamma kommer hem så ska familjen fira mig och det är vid 8 så tillsdess har jag ingenting att göra.

puuss puss

bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0