hemma

hejsan nu är jag hemma från landet. det har varit mysigtoch det har blivit lite film tittande och massa kortspelande och även ett dopp i vattnet som inte var det varmaste. hah våra föräldrar och syskon frågade om det var varmt för dom vågade inte bada det var bara jag, hanna och tova och vi svarade: ja, det är väl ingen hawaii värme direkt xd hahaha

första natten sov alla hos sig. ( vi har 3 små hus ) och det slutade med att jag fick sova på golvet och då är det inte men madrass så jag hade typ mackspäär sen xd. och i natt som jag hanna och tova i tält och jag tycker det är ganska modigt för vårt land ställe ligger mitt i skogen och i skogen finns det björnar älgar och massa läskiga djur xd nej nu ska ni få lite bilder sen ska jag kolla på svensson svensson sjukt kul

hah alla våra pinnar till vårat tält var borta och då är det jhu tur att vi bor granne med skogen xd :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0