frisör

hejhej. det är bara jag som är uppe så här tidigt och det är inte frililligt för vid 11 ska jag till frisören komunalt och det är nämligen så att den ligger i hägernäs där jag inte hittas som bäst kan man säga. fast nu pratade jag med mamma i telefon och då sa hon att jag kunde åka med min frisör ( min gudmor ) så nu har jag inget att göra till typ halv11 kuul

igår firade familjen mig vi åt glass och jordgubbar sen vare present öppning. jag fick en marcara, jeans shorts, leggings, ett linne och en SYSTEMKAMERA !! mohah sä jävla kul. nu på sommren ska det fotas massor. fast dom hade glömt batteri och lite mer i den saker så pappa ska åka och fixa det idag och ikväll kommer min kära släkt hit och då ska det fotas :)


bild från aros älskar er alla

Kommentarer
Postat av: astrid

fy vad kul med en systemkamera!!

Vad är det för modell? :)

2009-06-30 @ 22:40:18
URL: http://astridsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0