födelsadag med släkt

hejhej.
idag på eftermiddagen har släkten varit här och firat mig. jag kanlägga upp bilder på allt jag fått senare ikväll eller i morrn.
på släktkalaset så badade kusinerna och farmor ( jag jag för jag har gjort nya slingor och vill inte bli grönhårig. )
det var fotbollsmatch med kusinerna, ätit korv ätit glass och jordgubbar och skrattat ät min lilla roliga kusin casper.
så nu kommer lite bilder från min nya kamera

första bilden men kameran blev såklart på mina söta kusiner

ludde gillade korven. pontus och lucas i bakrunden

mormor brun som alltid

farmor

casper



puma var såklart också här

sen vare fika dags

gött

katarina, kasper jag och sussie

ludde och kusinerna i bakrunden

lucas casper puma och asta

farmor lena och katarina

oliver ramlar


så det var lite bilder ;) i morrn blir det kanske stan med hanna sen ska jag kanske gå på bio med emil och nick i morrn.
 
höres


Kommentarer
Postat av: Annna

fett ruligt att du fått en ny kamera :D vad är det för någon? =)

2009-07-01 @ 09:42:21
URL: http://annasagen.blogg.se/
Postat av: marie

Hehe okej, har inte kollat på OTH så mkt, men jag ska börja kolla.

2009-07-01 @ 16:12:28
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0