bio

hej
igår var jag på en förhandsvisning av filmen the proposal. min grnne hade fått biljetter av hennes kompis så det var också många andra som man kände där. filmn var jätte mysig och bra vi kom hem runt halv 12 och då gick jag och sov.

idag har det bara varit en vanlig dag i skolan blev det inte myket abrete vi kollade t.ex på hip hip hora och hade typ 40 minuters diskution om en sak som jag inte orkar skriva. jag hade fotbollsträning och jag och erica snackade om hur mycket vi längtade till grönalund och insane. hah vi ska nämligen dit med fotbollen den 14 juni sen åkte jag hem och duchade sen åkte vi upp och spelade lite golf väldigt mysigt.

idag var pappa på telenor för både lucas och mamma behövde en ny telefon sen är det jävligt bra försäljare så dom förlängde mitt abonemang också och när man gör det så för man en ny telefon så jag har en rosa. hur gullig som helst. jaj jag lägger in bild i morrn puuusss 

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad heter mobilen? :D <3

2009-06-03 @ 22:25:33
URL: http://saftdrickandenollor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0