alice tillbaka

hejhej nu är jag tillbaka igen :) fast frida ville skriva ett inlägg idag så vi får se när det kommer.

jag har iaf varit i eskelstuna och spelat fotboll som ni vet och vi kom 3:a vi var bättre än triangeln ( jag sa alltid fel jag sa trekanken ) fast vi hade inte riktigt turen på vår sida så dom vann. det har iaf varit jättemysigt jag och anna fick ett skrattanfal i lördags.

vi ligger i våra sängar och kollar på tv sen låter det som nån knackar på dörren

Anna: knackar det på dörren ?
Alice: Va ? om jag har mökat nej ?

HHAHA fyfan vad kul det va

hah det kanske inte låter så kul med det var skit kul.

oj om 10 minuter ska jag vara hemma hos min granne vi ska nämligen på bio hejdå :)

 
norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0