stockholm och golfklubb

hejhej. igår vid halv 1 åkte jag och mamma in till stan vi gick runt där jag köpte en ring och ett par örhängen från hm. när klockan var runt halv 6 gick vi till kungshallen och skulle äta och vetni jag såg amir och paow där :O lite små coolt. aja sen gick vi först och kollade iaf det gick nån bra bio när men nej så vi gick till videoaffärn och hyrde en film ps. i love you och jag köpte godis och vi kom hem ( till mormor och morfar som bor i en lägenhet mitt i stan och som inte var hemma) vid halv 8 och då kollade vi lite på allsång på skansen innan vi satte på filmen. den var jättemysig och bra. jag vaknade runt 9 och då var det ingen ide att föröka somna om för jag hade sagt att jag skulle ut och springa innan vi skulle ut på stan så det var bara och käka frukkost och sen ta mobilen och gå ut och springa en kvart 20 minuter. sen gick vi ut på stan och jag köpte en klänning på rean sen gick vi till café 60 där vi träffade pappa och fikade innan vi åkte hem till täby golfklubb där jag stannade för det var en junior tävlig så jag och pappa tog en golfbil och åkte runt och kollade på alla sen var tävligen klar vid runt 7 tror jag då käkade vi där och sen gick jag, mamma, pappa och igmar ut och spelade 5 hål och det gick ganska bra sen var klockan runt 9 så vi åkte hem och då vare jönsonligan på tv så då tog jag mitt godis som var kvar och kollade på den :)


jag har inga roliga bilder så ni får klara er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0