dagens

 
frösta bilden
på dagen
jeans shorts - gina tricot ( födelsedag )
linne - roxy ( fick det plus money när jag och mina kusiner jobbade där en dag )

sen hade jag min frans väska och mina gladiator snabaler från sko punkten


andra bilden ( jag förminskade den)

på kvällen

vitt långt tubtopplinne - indiska
blå kofta - hm
blå tyg väska - roxy ( födelsedags present )
sen hade jag leggings och mina vita tygskor från hm


hejhej.
runt 1 åkte jag och hanna in till täby jag bytte ett linne och ett par leggings som jag hade fått i födelsedags present men inget mer fick följa med hem. vi träffade linnea där också. sen runt 4 åkte vi hem med linnea och sen vid 6 gick jag till tåget och där träffade jag nick och emil och då åkte vi till täby och vid kvart i 8 kollade vi på ice age 3 hah den var väldigt rolig xd sen gick vi till tåget och åkte hem.

i morrn har jag inget speciellt planerat ska nog åka ner och gymma det var ett tag sen.

puuuuusss



Kommentarer
Postat av: emma

svar ; den var ju sjukt bra ( jag kom aldrig ifrån peridoden då man slutade kolla på barnfilmer ) :)<3

2009-07-02 @ 10:25:03
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: emma

svar ; vem gör inte det liksom ? :)<3

2009-07-03 @ 00:04:21
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0