15 januari

hha jag suger på att packa jag ska vara borta en natt och har med mig 3 par byxor hah jag är värkligen sämst på att packa xd hah men det kommer inte bli så mycket bloggande av min tills lördag kväll för i morrn är det jhu först skola sen efter den åker jag och min kusin direkt till stan och handlar massor förhopningsvis. sen sover vi hos mormor och morfar sen nån gång på lördagen ska hanna spela innebandy match på andra sidan stan så då åker vi med hannaspappa dit och jag kollar och hanna spelar sen åker vi hem och sen ska jag träna fotboll vid halv 5 till 7 så efter det nån gång kommer det säkert nåt inlägg och min kamera kommer följa med på äventuren så det kommer säker att bli massa bilder :) nej nu måste jag fortsätta packa vi hörs det kan hända att jag och hanna skriver från morfars data i morrn kväll men jag vet inte ha de bra puss&hej <3
  
min kusin hanna <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild! hahaha :D <333333

2009-01-17 @ 16:49:44
URL: http://saftdrickandenollor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0