nu

hejsan. nu sitter jag hära och snart ska jag kila iväg och kolla på brudens mästa man. jag köpte filmen idag på ica fast jag har sett den förut med ändå den är bra :)

idag klättrade vi och jag klarade ända upp på en jättesvår :) lite stålt xd hah sen tog jag bussen till hästhagen och och då gick jag till sofias skola och jag skulle typ vänta på henne i 1 och en halv timme. hah jag var tvungen och gå till deras rektor jag fattade aldrig varför men deras vakmästare sa det xd sen var jag med sofia, linn och frida som kom senare med bussen :) vi stekte pannkakor, busringde och lite mera. sen har jag tränat också det gick ganska bra faktiskit, sen åt jag tacos och kollade på lets dace.

nu blir det movie för min del puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0