melodifestivalen

hejsan :) nu har jag just kollat klart på melodifestivalen och jag tycker att måns var bra :). nu ska jag kolla på filmen som jag skulle ha sett på igår men jag var för trött så jag orkade inte men nu ska jag göra det. idag har jag spelat fotbollsmatch mot hammarby vi förlorade med 1-0 fast det var ganska bra ändå eftersom det är början på sesången och allt :). sen åkte jag hem och så och runt 3 åkte jag till karro för att testa nya fotbollskläderna asso alla stolekar och sånt. sen har jag inte gjort speciellt mycket i morrn är det zoonträning. nej nu ska jag kolla på film. puss&hej

 
jag och min käre hund :) som skäller som fan just nu hah jag har ingen anning om varför xd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0