idagidag

hejhej,
idag skulle jag och cornelia åkt till arninge och lämnat hennes mobil på lagning men det gjorde hon i centrum ist. sen åkte vi till cornelia och kollade lite gladiator sandaler som cornelia är kära i. efter det kände vi för att åka till täby så fick skjuts av cornelias snälla mamma hem till mig. hemma hos mig åt vi en semla sen sprang vi till tåget på tåget träffade vi lite vänner sen kom vi till täby. vi gick runt där och cornelia hittade lite och jag hittade lite, cornelia köper alltid mycket mer saker än mig och även idag xd. sen runt 7 bestämmde vi oss för att äta på taco bar och jag tog som vanligt nachos :) heh sen vaar klockan typ 10 över och ett tåg gick 15 över cornelia ville springa men jag bangade det snöade liksom så då var alla affärer stängda så vi gick till mc donalds och tog varsinn glass med topping. sen gick vi till tåget och sen på tåget började jag garva åt en kille som satte på sig alla reflexer när han skulle gå ut. när vi kom till centrum gick vi till videohyräffären ( vad heter det nu igen xd ? ) vi lånade en filmen  picture this åkte hem till cornelia och kollade på den. jag tykcer den var jättebra och en sak var att det var en skitsnygg kille med i filmen (aa) sen kom pappa och hämtade mig och nu är jag hemma, snart kommer dagens och sen kommer troligtvis också lite nytt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0