idag

först jag jag till frida runt halv 9 och var hos henne vid kvart i. då gick vi till hjälmsta och hade musik. sen gick vi till centrum tog bussen till våran skola och spelade kort. sen hade vi engelska efterdet spelade vi ännumera kort och sen hade vi bild och vi fortsatte men våran skola. sen var det lunch som var gött. sen ännumera kort, jag vi är typ kortnördar. sen svnskaengelska då johan blev skit arg på mig så jag blev tvungen och flyttalängst fram. sen slutade vi och jag, cornelia och sofia tog bussen till centum gick till ica köpte mellis träffade anna panna tog 660 till träningen hade styrketräning i en timme. gick till centrum med anna tog tåget till bällsta och gick hem.

jag hoppas mitt internet funkar nu då kommer massa outfitts :) puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0