konfa outfitt


 
klänning - salt
jenas jacka - gina
väska - hm
pums - hm
ring - hm
öghängen - hm
armband - julklapp av kusiner

jag var på hannas konfermation idag. kyrkan va faktiskt helt okej asso inte så seg som jag hade för mig att det var. sen åkte vi hem till hanna och åt paj och kladdkaka och sen kollade vi på spiderman det var myys vi åkte där ifån runt 4 tror jag och vid runt 5 åkte vi upp till golfklubben mamma och pappa spelade 9 hål och jag åkte golfbil (A) och asta sprang och jaga ankor :D bilder kanske kommer senare :) puuusss


Kommentarer
Postat av: Sofia

vad fin du är! <3

2009-08-02 @ 00:55:17
URL: http://thisissofia.blogg.se/
Postat av: linnea

ja har typ en likadan klänning i lite ljusare färger :)

2009-08-06 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0