hih

nu är jag hemma ganska trött i kroppen vi har tränat väldigt mycket och idag som avslutning spelade vi en träningsmatch mot ( jag kommer aldrig ihåg vad det stället vi var på hette men dom) i närheten av nortälje iaf. och vi vann med 3-0 fast grejen va att vi spelade så jävla bra vi spelade ut dom och dom var typ 94/95 or bra tjejer. i morrn ska jag nog träffa sofia sen ska jag på bio med emma, kaisa och karro vi ska nog se harry potter och sen ska vi typ köpa ben & jerrys och sova hos karro eller sova vi ska ta vara på den sista kvällen vi får vara uppe hur länge vi vill eftersom skolan börjar igen på onsdag. jaj har inget mer att skiva pusspuss< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0