tv

hejsan :)

nu är jag hemma eller jag har varit hemma att tag men fotbollsmatchen gick jättebra vi vann med 5-0 och spelade jättebra alla föräldrar ba: men guuud vad bra ni var och så hehe det är roligt för på lördag äre premiär mot belebarkarby som har vunnit gothia 2 år så dom är jättebra men vi är också jättebra och i vintras vann vi över dom så det ska bli roligt att se hur det går :)

nåja färdigpratat om fotboll. nu kollar jag på gossip girl reprisen från igår. min pappa och bror är nånstans och spelar golf och dom kommer hem på lördag tror jag så det är bara jag, mamma och asta hemma.

juste om ungefär en timme 16.50 börjar ensam hemma 3 jag vet inte om jag sett den ska kolla iaf :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0