patrik 1,5

hejsan
samtalet gick jättebra :)
sen åkte jag iväg och spelade fotboll som gick jättedåligt för min del. sen åkte jag hem dushade åt mat. jättegod pastasallad. sen kollade jag och mamma på patrik 1,5 vi han inte se hela eller mamma ville sova xd.

i morrn ska jag upp och gymma vid 9 sen vid 20 i 12 åker jag och sofia in till huvudstaden och förhoppningsvis shoppar lite och sen kollar vi på bio. 17 again hoppas den är bra :) sen på kvällen ska jag sova hos sofia

jag tror jag hinner skriva i morrn bitti annars blire när jag kommer hem från gymet eller stan eller när jg är hos sofia xd :)


haha gamla tider. vi vann smguld

nu är sofia, cornelia och frida och spelar sm hoppas ni vinner tjejer :)

<33333

Kommentarer
Postat av: linda

Tack detsamma! :)

Var 17 again bra?:)

2009-04-20 @ 09:42:16
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0