Kväll.


(självklart ska det stå "mina nya skor" inte "ny")

Jag har köpt två par nya fräsha vår/sommar skor. Espanrillosen (stavning?, alltså de randiga) kommer från scorett och de andra jumpa-sko blandat med lite vår-skon kommer från jarmeus. De kostade inte så värst mycket, kommer inte ihåg hur mycket. Men kanske 200-350 :-. näjs.


Den här tjenen, Sofia, var jag hos idag. Vi cyklade runt i hela väsby. Förlåt hela guppiga väsby. Jag satt på pakethållaren. Sofia körde ner för en lång back men en massa gupp. Sånna gupp som ska göra så man ska köra saktare. MEN sofia hon cyklande de snabbaste hon kunde över alla gupp. TVÅ GGR! haha.

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAH SÅ JÄVLA KUL

2009-04-10 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0