9 oktober

idag har vi haft profildagar och jag, frida s och cornelia har sång och musik och det är järre ruuligt :) hah idag spelade vi en låt och alla skulle typ spela ett varsit instrument och jag spelade gitarr :) hha jag var skitbra x) hha sen så åkte vi till skolan och på bussen trffade jag min kusin oliwer :) hiih direkt när vi kom dit så gick vi och åt. sen skulle vi välja låt som vi ska spela in i morrn på nova. sen åkte vi till centrum för att fixa en sak som jag inte ska säga hih x) aja nu ska jag kolla
 på tv lite bilder kmr :)
 
 

 

  
* alice två gånger x) så som frida har gjort här och här 
* cornelia och frida ( emil i bakrunden )
* jag spelar gitarr x) ( alexandra i bakrunden ) 

vi ses // alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0