8 oktober

hola
i morse var det så kallt så jag tog min dunjacka och det var jag inte själv om frida s och k och cornelia hade oxå sina vinter jackor :) aja vi skulle ha orientering på ip fast vi skulle bara gå med hela klassen x) aja min grupp hittade iaf:) sen vare bara att gå ner till centrum efter att har förkökt att smöra för jessica men det gick inte så bra för oss x) så vi fick gå till centrum fast det är jhu inte så lång sen ta bussen till skolan och ha matte, sen hade vi språkval som är spanska som faktisk gick bra tror jag :) aja sen vare låång so/svenska lektion som vi gjorde frågor på filmen el bola som var jätte hämsk, han blev slagen av sin pappa och massor :S aja sen skulle vi läsa. sen vare lunch i vi fick fiskpinnar och remoladsås x) hiih gött. sen på lunchen så skulle min klass 7a möta 7b och då var vi kommentatorer x) fast sen hoppade jag frida och amanda fast hon går i åttan fast vi behövde lite förstärkning typ x) aja vi spelade också fast dom ville inte passa oss typ x) hah aja sen vare engelska som vi typ först gjorde nån läsfårståelse sen fick vi läsa själva sen skutade vi :) då gick jag hem och typ inte gjorde så mkt fram till runt fem då jag hade fotbollsträning och jag gjorde nickmål :) hah fett stolt x) aja sen var jag stelfrusen i händerna. men det var bara hem och ducha och äta sen var dom inte stelfrysna längre :)  hah nu kolar jag på grey's anatomy :) aja nu kmr lite bilder från dagen
 


  

* jag och min stora sköna dunjaka :)
* når vi orenterade och vi hittade x) hah det var förvånande att vi gjorde det :) (foto: corwen )

// alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0