5 oktober

tjenare jag är typ förkyld fast det går nog över snart hoppas jag :)
aja idag har jag trönat fotboll i 1 och en halv timme i spöregn. 96:orna var med på vår träning eftersom att dom blir vallentuna nu förut var dom bällsta. aja i morrn är det fotbollsträning på vikingavallen ( tror jag det heter) det är iaf frejs hemmaplan. och vi tränar där ibland för dom har en ny konstgräsplan :) och på isdag höter vi jhu boos typ utveklingslag ( deras förstalag) som vi typ senast mötte i gohia förra året och förlora typ med 8-0 och jag var målvakt x) aja vi hade ingettoppat lag eller nått sånt så det ska bli kul och se om dom försfarande är lika bra. hare gött :) puss&hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0