30 oktober

tjenare,
idag har jag inte alls gjort mkt fast dt är ganska skönt att bara ta dt lungt nån dag ibalnd :) hah jag har inte fått några bilder från grårkvällen av fridi än =/ aja dom kmr nog snart :) idag har jag förresten kollat på tapet till mitt rum jag har nästan bestämmt mig hiih det är värsta röran vi holler liksom på att göra om eller vi några bygggubbar xd hah men vi har typ inget golv i hallen och aa massor fast det blir jhu bra sen :)vi kmr liksom ha skitvarmt i poolen nästa år :) och mitt rum kmrbli jättefint :) hiih ja i morrn kunde inte hanna vara så vi ska nog vara på lördag ist och på lördag ska bella sova hemma hos oss :) hiih väldigt roligt ska dt bli :) aja jag vet inte riktigt vad jag ska göra jag ska nog gö´ra min blogg fin :) hiih puss&hej
 
 
bild från tukriet för typ ett år sen
i bakrunden: johan & elin
sanna & alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0