27 oktober

tjenare :)
jag missade bussen x) hah aja idag har jag varit med emelie och vi har gjort allt möjligt :) vi har varit ute och fotat massor :) sen runt 6 tiden så kom sofia emelie och isabelle och vi gick typ ut till golfbana som ligger nära henne och där träffa vi 3 kompisar till emelie och isabelle hah dom var jättesnälla :) men det var ganska läskit dära för det känndes som det var någon där och vi trodde typ vi hörde nån plus att en bil åkte fram och tillbacka typ hhela tiden xd och det var mörkt :) hah aja sen när vi kom hem til emelie så pratade vi och emelie spillde dricka typ xd hah aja sen kom pappa och hämtade oss vid halv 11, då åkte vi till en annan golfbanna hha täby golfbanna :) för pappa skulle typ lämmna nån sak dära aja sen åkte vi hem och nu vet jag inte rikitigt vad jag ska göra puss&hej 

 
(alic & mli alice & mli )


// alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0