22 oktober

hejsan :)
nu ligger jag i sängen och haar läst massa bloggar och så. idag vare skola som vanligt vi fick tillbaka ett spanska läx förhör som jag fick 48/48 av :) så dt var jhu bra sen gick dt bra för mig på alla typ 20 glosor i engelska också :) härligt. juste vi har bytt platser jag sitter bredvid frida k och lina n. ganska bra plats :) hah sen bytte vi platser på spanska oxå och då sitter jag brevid sebbe. snart ska jag iväg och kolla på lucas hockeymatch. i heljen blir dt mkt fotboll :)
fredag: match mot huddinge 
lördag: fotbollsavslutning
söndag: zoonträning

fast det gör mig ingenting för jag älskar fotboll :) 
aja nu ska jag äta jag vet tidigt men dt är jhu för lucas har match och aa ni förstår :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0