21 oktober

tjaaa jag hann inte skriva igår för då var jag med sofia karlsson som jag inte har träffat på länge eftersom jag inte spelar volleyboll längre x) aja vi var ute och träffade nårga av hennes kompisar och så :) hah sen åkte jag in till stan för att kolla på hammarby - djurgårn :) och hammarby vann såklart heh med 3-0 :) hih sen åkte jag hem och gick väl och sov nästan på engång :)
idag vare skola och då hade vi speladag så man fick ta med sig spel som vi skulle spela och först spelade vi prissessansbal och då vann frida s, heh sen spelade vi på skissa oh gissa och jag och conleia mötte frida s och sofia, och frida k och sofia, och vi läg typ jättesisst men sen kom vi ikapp och vann vi blev skitglada och typ hoppa runt överallt heh :) aja sen åkte jag hem till sofia men flikx hah sofias ord :) aja vi gjorde läxor och tog bilder väldigt myysigt hiih :) och igentligen ska jag plugga nu men jag gör det snart heh i dag är det andra avenyrn och desperata hemafruar :) heh det kmr bilder från dagden snaart :) puss&hej 

 
(hha jag är fett het på bilden i know så alla behöver inte säga det :) inte dom i kenia heller x) hah typ ingen som fattar x) )

// alice

Kommentarer
Postat av: Frida

Jahapp.. Så jag får inte vara med 2 ggr? :P hah

2008-10-22 @ 14:54:32
URL: http://friidi.blogg.se/
Postat av: alice

hah dt funkade inte då x)

2008-10-22 @ 16:14:11
URL: http://hejalic.blogg.se/
Postat av: frida

det funkade för mig :P

2008-10-28 @ 12:13:11
URL: http://friidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0