14 oktober

idag har min klass och min pararellklass varit på sydpoolen :) dt är ett äventyrsbad i södertelje för dig som inte vet det. iaf fast det tog lång tid och åka dit, först roslagsbanan sen tunnelbanana och en pendeltåget till södertelje x) hah aja när vi äntligen var framme så började vi bada och nästan på en gång så kom det vågor x) och jag och sofia ba vi kmr att dö, jag vill tacka min .. för att den har ställt upp för mig x) hah fett seriösa. sen "badade" jag med emma och frida :) sen åt vi lunch och jag som alltid hade makaroner och köttbullar med mig :) hah aja sen efter match startade jag emma, frida sixten och adde ett tåg i attenrushbanan och sen ville typ alla åka med oss x) hah sen årkade inte vi göra det mer då körde vi kull med bohjort x) hah jag och emma körde lite sammarbete :) aja sen var vi tvunga att gå upp så vi skulle hinna och göra oss i årdning x) aja sen på pendeltåget på väg tillbaka ville emma ringa josé. hah och det gjorde hon så det gjorde hon fast han verkade inte vilja prata med oss x) hahahah aja sen åkte vi en annan äg hem istället och då skulle 2 klasser plus alla andra åka 524:an och den är ganska så liten så det var skitvarmt på bussen och så x) aja sen har jag inte gjort så mkt varit ute med asta och i morrn ska jag vara med frida :) aja hörs <3

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah jaa alice, vi hade ju väldigt kul när vi trodde vi skulle dör (x

älskar dig <3333333333

2008-10-16 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0