8 november

tjingeling :)
idag vaknade jag runt halv 10 när hunden började skälla xd sen fick jag ett sms av kajsa som undra iaf att jag ville följa med till täby och det ville jag så jag gjorde min iordning snabbt och sen mötte jag henne vi tåget :) kajsa köpte ett spel på br till sin lilla kusin och en present till hennes boy friend :) sen gick vi runt och kollade på mobiler xd hah sen tog vi tåget hem :) där träffade vi erica och moa :) sen snackade vi jätte mycket om venezuela såklar det blir alltid så xd haha sen kom jag hem för nån timme sen och nu har jag precis pratat med jarl i telefonen, hon kanske kommer hit senare för nu var hon och kollade på hennes bror som spelade fotbollsmatch :) nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra aja nått hittar jag väll på <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0