7 november

tjenare:)
idag var mormor och morfar här på middag vi åt gullach och ris jag vet inte riktig hur det stavas med nåt sånt :)
sen gjorde jag typ ingenignt läste klick sen delade jag och lucas på ben & jerrys :) sen kollade jag på idol och fredag hela veckan. jag kanske skulle ha gott hem till frida där cornelia också befannsig men dom har volleyboll i morrn och måste upp tidigt... aja sen ska jag sova över med sofia nästahelg ist :) hiih nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanska gå ner och ta bort sminket, juste jag glömde dagens outfitt aja dom kommer upp nån gpng iaf :)
( bild från isommarnär jag skulle bada :) )

Kommentarer
Postat av: astrid

hallojs,

hur tod du bort dina länkar?

när jag gjorde det så försvann hela menyn..

snälla svara <3

2008-11-08 @ 11:02:05
URL: http://astridsegna.blogg.se/
Postat av: alice

hejsan, jag gick in på länkar och bara tog bort dom xd hah kanske inte så bra förklaring men min meny var kvar :) <3

2008-11-08 @ 15:06:25
URL: http://hejalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0