6 november

hejsan alla glada :)

matte [x]
svenska [x]
engelska [x]
spenska [x]
plugga till no prov [x]
nu ska jag göra engelskan och spanskan :)

idag mötte jag upp sofia som vanligt i centrum sen gick vi upp till hjälmsta och väntade på att klockan skulle bli 20 över 8 så vår musik skulle börja.  så då smsa vi linn och fråga om hon och josse ville komma dit och det ville dom sen följade malin joelsson oxå med trevligt trevligt :) sen träffa vi frida och vi gick till deras jumpa sal för att kolla när alla deras 7:or skulle ha handbollstrunering fast dom var inte med, sen var vi tvugna och springa till musiken men vi han :) sen efter 40 minuters musik så träffade vi cornelia och frida och typ var döda dom var skittrötta xd dom har musik efter oss för vi har halvklass, och då hade vi håltimme och vi gick upp till jumpahallen för att kolla när dom körde handboll xd :) och då följde kubilay oxå med oss. där såg jag typ alla i min gamlaklass lite så pinsamt för jag snubblade på en sak xd plus att jag itne han sätta på mig marcara i morse xd hah men sen fick vi typ springa för att inte missa bussen och så.. men vi han :) hhih sen vare engelska sen bild och sen lunch sen vare bara svenska och det gick fort sen stannade vi typ i skolan för sofia skulle träffa kjellman och cornelia skulle ha utvecklingssamtal så vi tog bussen 15.08 ist :) när jag gick så möta mamma och asta mig så fick jag lite sällskap den sissta biten :) sen har jag gjort läxan och nu ska jag typ äta snart men nu engelska och spanska läxa, :) 
ha de bra jag skriver snart igen :) 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack detsamma! :D <3

2008-11-06 @ 19:15:21
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0