5 november

tjölölö :) nu har jag typ ingengting att göra mitt spanska läxhörhör blev uppskjutet till fredag ist för i dag var inte isabelle där och då var den andra spanska gruppen med oss( vi har 2 grupper för vi är så många xd) så vi kollade på pippi långstrum fast på spanska och då fattar man typ ingengting bara skola, vad heter du, jag heter. och jag är 6 år typ xd hah dom pratar sjuukt fort xd aja jag kanske ska träna lite mera på spanskan fast det kan jag göra i morrn :) i morrn är det läxdagaen för mig jag ska göra matten, spanska, engelska, svenska och träna till no provet xd hah mycket men på fredag ska troligtvis sofia sova hära mysmys :) snart kommer dagens outfitt :) hiih :)  
(cornelia & alice ) i piteå för 2 år sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0