30 november

hejsan :)
nu ligger jag i min säng. den är jättesköön hiih. efter eftersom att det kom ett inlägg igårkväll om gårdagen så blir det inget mega inlägg idag men jag skriverom vad som har hänt ändå :) 
idag. jag hade ställt klockan på 9 men jag och cornelia gick upp typ 20 över xd vi gjorde oss iordning för att sen åka till älta igen och spela klart cupen. när vi kom dit så fick vi reda på att det var gruppspel och sen dom 2 som gick vidare där gick till semi :). våran första match var mot aiks förstalag som är riktigt bra. men eftersom att mittlag är bäst så vann vi över dom med 2-1 riktigt skönt. och alla blev jätteglada. sen tog vi det lung kolla på några matcher innan vi skulle möta hanviken. vi spelade jättebra i den matchen också som i gjorde i aikmatchen. dom hade 2 målchanser och gjorde mål på en av dom. och vi hade jättemånga men gjorde inget mål.. aja så är det men vi gick vidare ändå till semi på målskillnad :). då drog vi till donken och käkade och lekte i klätterställningen hah typiskt oss :) sen efter att vi hade gjort det så åkte vi till hallen igen och fick vänta riktigt länge och då blir man självklart riktigt trött.. så sen när vi skulle spela mot tyresö så gick det inge bra och vi förlorade med 2-1 och i slutminuterna hade vi jättemycket målchanser. men i innomhus fotboll så kör man jhu inspark ist för inkast och då måste den nudda någon och det gjorde den inte så ett mål blev bortdömt tyväär.. menmen. så om vi hade gott till final så hade vi mött aik och dom hade vi liksom vunnit mot och jag är inte säker men jag tror att dom vann hela cupen. men vi måste spela lika bra som vi gjorde i den och hanviken matchen i allamatcher. aja sen åkte jag hem och å och nu år min garderob uppe :) men jag ska bara sätta upp alla lådor och sånt.. men nu ska jag nog gå och sova så jag orkar med skoldagen i morrn... juste i morrn börjar julkalendern hoppas verkligen att den är bra :)

 
 ha det bra puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0