30 november

hejsan.. nu sitter jag i morn säng och cornelia sover i min säng (a) hah hon var jättetrött så hon gick och sov :)
jag kan bertätta lite om dagen. 
jag klev upp klockan 6 för då ringde mitt alarm jag och isabelle gick upp åt frukost och bytte sen om till våra fotbollskläder. sen vid 7 som cornelias mamma och hämtade oss för att också lämna cornelias saker hos mig för att hon skulle sova här :) vi åkte upp till samlingen och då fick vi dela på oss. jag åkte med micke. när vi kom fram vare bara och byta om och snacka om matchen och sen värma upp. vi skulle möta hammarby och för er som känner mig så hejar jag jhu på hammarby och jag har ett hammarbyarmband som jag tog av mig innan matchen för att jag inte ville att hammarby skulle vinna.  vi spelade ganska bramen när det var 20 sekunder kvar så fick dom typ sin första riktiga målchans och gjorde mål på den så det blev 1-0 till dom. inge bra.. sen vare uppehåll och då tog jessica jätteroliga bilder på mig och cornelia och sen gjorde hon en video av alla bidler som typ alla ville se och asg xd sen vare bara och ladda in för match mot saltis och efter att vi har legat under med både 1-0 och 3-1 så blev det 3-3. sen var den en lång paus och då åkte vi och åt på donken och jag blev propp mätt :). sen åkte vi tillbaka till hallen och kollade på flera matcher och maria gjorde typ flera flätor i mitt hår fast hon tog ut dom hela tiden så jag vet inte hur det blev. sen efter att ha väntat i några timmar skulle vi spela match som vi MÅSTEDE vinna för att gå vidare till söndagen och slutspel och vi snackade och värmde upp som vanligt och sen när vi spelade så var vi skitbra och vann med 3-0. emelie franzén gjorde alla målen. jag var back hela dagen med det är roligt. sen då blev vi skitglada när vi gick upp och skulle gå ut för att sen åka hem så hade några i vårat lag gått tidigare och då hade dom kollat fel så vi gick inte vidare. alla ba: nehe och gick ut och typ var lite små ledsna sen kommer cornelia ut och säger att vi gick vidare och vi ba: nej du skojar, cornelia : nej det är så. vi ba: men dom hade jhu räknat fel: cornelia men jag hörde dom vi ba: äru säker sen kom micke och sa vi hade gått vidare och då blev alla glada igen :) sen åkte jag, isabelle och cornelia hem till mig och typ inte gjorde så mkt innan isabelles mamma kom och hämtade henne sen. efter att både jag och cornelia hade dushat så gick vi typ till datan sen ringde vi ringpizza och beställde pizza som han kom med senare. vi kollade också på tv, gick till macken med asta och cornelia sminkade mig som en fjortis. nu ska jag noh också gå och sova eftersom att det inte händer något roligt eftersom att cornelia sover aja puss&hej

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hihi, jag gillar att sova (:

2008-11-30 @ 21:31:16
URL: http://both.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0