22 november

ojdå, det var länge sen jag skrev. så jag ska samman fatta allt kort för att om man skriver långs så orkar typ ingen läsa xd
igår: efter skolan åkte jag, mamma och mormor till ikea. jag köpte garderob och lite mera små saker. jag skulle igentligen ha köpt en säng och en datastol. men sängen var slut i den färgen jag vill ha och datorstolen kommer tillbaka vid årsskiftet. a, sen åkte vi vidare för att äta middag i kista och jag åt en pizza och mamma och mormor åt cecarcallad. sen gick vi in i lite affärer och jag köpte en par jeansthigts och gråa knästrumpor. sen mådde jag inte bra såg typ snurrigt och skit så när vi kom hem runt halv 9 så gick jag och la mig i på en gång fast jag somna kanske runt halv tio tio. fast jag kunde jhu inte se på idol så jag fick lyssna :).
idag: jag vaknade av att mamma skulle gå ut med asta vid 7 fast jag somnade om till typ halv 8 då gick jag upp och fixade mig för att spela volleyboll hela dagen. och sen när jag kollade ut genom fönstret så såg jag massor av snö :) väldigt mysigt.jag gillar snö hah. sen åkte vi till tellus där det skulle vara. i mitt lag vare linn, lells och cornelia. vi vann röd grupp väldigt bra :). linnea var där och kollade väldigt trevligt :) sen träffade jag också clariz som det typ var ett år sen så det var väldigt roligt. aja sen när det var slut så vara bara åka hem och byta om och sen åka och träna fotboll först sprang vi 2,5 och sen 1 och en halv innomhus i frejhallen. sen åkte jag hem och duschade och åt middag. nu har jag kollar på stjärnor på is jag har ingen favortit med jag vet itne annars vad jag skulle kolla på xd hah nej nu ska jag hämta lite chips tror jag som mamma och pappa hade köpt hem till mig och lucas idag :) gött

puuusss&hej <3 :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0