17 november

hejsan :)
nu re paus i fotbollsgalan. idag efter skolan har jag röjt i mitt rum för i morrn kommer målaren och då måste jhu han kunna måla så att just nu äre inte fint på mitt rum. aja sen har jag också kollat på andra avenyrn på datan riktigt spännande är det nu jag har redan sett alla avsnitt för hela veckan. i morrn ska min klass kolla på nån förhandsvisning av habbib på bibloteket så vi börjar kvart i 9 lite sovmorgon iaf. sen kommer drogfritt.nu till oss och nu kan nog lista ut vad dom ska göra. på onsdag ska jag vara med frida och hanna. men aja nu ska jag gå till tven juste mamma köpte pepparkakor för jag hade varit så duktig med min läxor. pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0