12 november

hejsan igår efter skolan åkte frida s och cornelia hem till mig för att jag skulle vara med på cornelias volley och frida ville träffa min hund. när lucas kom hem fick vi salta jordnötter av honom, han praoar på maken och då hade dom typ gott ut med 2 dagar så då fick vi en varsin påse, heh ovanligt snällt av honom. så vi spelade in en reklan till den xd hah den var jätte bra. sen kom frida s pappa och hemmtade henne, och jag och cornelia pakade mina volleykläder och gick hem till fridak i regnet. när vi kom hem till henne så typ åt hon och vi lyssnade på musik och lite sånt.  sen fick vi skjuts av fridas mamma till cornelia och där lagade vi makaroner och köttbullar. sen gick vi in lite på datan sen vare bara och åka till träningen. det var ganska kul. sen när jag kom hem pluggade jag engeleska lite och sen typ kolla på tv. sen gick jag och sov. 

jag skriver om vad jag har gjort idag senare jag ska nämligen åka och fika med emma, frida och frida tror jag, men jag skriver efter det ha de bra kramar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0