10 november

hejsan jag vet att jag itne skrev igår men men här kommer iaf vad som hände
jag vaknade runt 20 över 11 och då hade sofia ringt mig så jag ringde upp henne och den människan undra iaf vu kunde göra nått men jag skulle rensa lite på mitt rum och plugga till provet. aja jag gick ner och då hade visst alla redan ätit så jag åt frukost sälv. sen började jag och pappa och ta bort lite hyllor och skrivbrodeet p mitt rum så att jag kan måla om och få in allt det nya :) jag längtar tills jag får ett rum. hha sen skulle jag och mamma åka och kolla på tapeter men det fanns inga fina =/ aja sen åkte jag hem pluggade sen hjälpde jag pappa med maten. vi lagade tacos sen när mamma och lucas kom hem ifrån ishallen så åt vi :) pappa fick en trisslott och ett par strumpor av mig och lucas han vann ingengting på lotten xd haha sen blev vi bjudna över till lundmarks på farsdag fika och när vi kom dit så fikade. det fanns tårta :) fast jag var typ proppmätt så jag åt inte så mycket xd aja sen kollade vi på ensam mamma söker sen gick vi hem för att jag skulle plugga. och jag pluggade i pausen till sannigens ögonblick xd hah jag fattar inte varför man är med i det fett läskit :S eller äre bara jag som tkr det ? aja sen gick jag och la mig vid halv 11 och då började jag och smsa med kajsa om våran "sak" :) aja sen sommna jag runt halv 12 - 12 typ
och idag ände detta
jag gick upp och åt frukost som vanligt  sen fick jag skjuts av pappa till skolan :) vi började med jumpa och som vanligt hade sofia uppvärningen :) ha i början alla ba VA? men inte längre :) vi körde kramkull, kejdekull och bull dog xd hah nån slags kull också xd sen körde vi typ lite staffetter också. sen vare bara och bya om och sen gå och ha matte. inte nån svår lektion det slutade med att jag och frida snackade volleyboll xd hah sen vare so/sv halvklass för mindel och vi skulle läs upp våra dagböker men asso dom handlar om en påhittad person xd sen skulle vi också läsa upp veckansskrivuppgift :) efter det så skulle vi jobba med egypten och då började vi och snacka lite idol och lilla frida är så roligt. hah hon tkr det är nått fel på alla :) hah t.ex och lars han tror han är nån jälva teater apa xd hah sen vare dags för mig och ha no prov det gick nog ganska bra :) sen vare lunch och så snackade jag och emma om våran "spökfest" för oss xd hah sen hade vi sprpkval och då visade johan oss hans pärm och då kunde man se prov för kaptel 6 & 7 och typ alla i boken då kollade vi vad det var på nästa prov på frukter och lite sånt hah sen när axel gjorde det då kolla johan och ba skriver du av  axel han ba men all ba men axel då hah det var jätteroligt :) hah sen slutade vi och då kom min morfar och hämtade mig för att han skulle skjutsa mig till frisören men jag han åka hem och äta mellis först :) sen åkte vi. det tog undefär 2 timmar för mig och klippa och färga.. men jag läste se&hör :) hah japp jag klippte min lugg också så alla som går i min skola få se den i morrn tror jag :) sen när jag kom hem så åt jag makaroner och korv och nu sitter jag hära :) det kommer bilder senare tror jag puss&hej

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahha, du hjälpte handikappade mig också gumman<3

2008-11-10 @ 19:54:03
URL: http://typcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0