26 decmber

dagen började med att jag blev väckt kvart över 9 för att åka in till stan och byta lite julklappar och köpa det till mina smp kusiner som vi skulle fira med senare :) när vi hade kommit fram till stan så gick vi upp till mormor och morfar och skulle hämta lite saker som skulle byta för vi lmnade dom där dagen innan. sen gick vi up och började. jag hade fått ett par mjukisbyxor från stadium som jag skulle lämmna tillbaka för jag har redan mjukisbyxor och då kunde jag byta till nått annat ist och det blev det. en brun tröja som jag visar nån gång. sen gick vi in på teknik magasinet för att köpa en radiostyrd hellikopter åt kusinerna brosin. efter det så gick jag mormor och morfar vidare till gallerian och pappa åkte för att kolla på bandy. i gallerian skulle jag byta ett par svarta replay jeans och jag hittade ett par svarta tiger jenas som jag köpte men fick inte med mig dom hem för dom ska sy upp dom. sen gick i in på clas ohlsson som köpte en (kortläsare tror jag det heter) så jag kan lägga in kamera bilderna, sen gick vi hem och jag fick prinskorv och potatis medans jag åt det kollade vi på amerika funniest home video hah det är sjuukt roligt. sen började en film som hete snowglobe och det var bra tkr jag. efter det kom pappa och hämtade mig och då åkte vi hem klockan var runt 4. så var vi inte hemma länge innan vi åkte till farmor och firade jul med fappas sida. vi åt julbord och hade julklappsutdelning. jag kan säga vad jag fick
- dun kude, farmor
- tjocktjöja, farmor
- bäddset, farmor
- lakan, farmor
- parfym och halsband, kusinerna brosin
- v-ringad tröja, kusinerna brosin
- 300 kr, kusinerna grip

jag tror det var allt :) men här kommer lite bilder på mina söta kusiner
 
oliver och rasmus visar sina skils på zorro ( 2 av 3 brosinare )


 
skrattande kusiner och bror  rasmus lucas oliver och casper ( 3 av 3 brosinare )

 
söta george 

 
och min mista kunsin också sööt gustaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0