25 december

hejsan, jag har itne hunnit skriva tidigare. nu är jag hemma igen.

vi åkte hem till vallentuna runt 12 då vi hade packat klart allt ihop sen när jag kom hem så kollade jag på min oc box som jag fick och nu är jag på det 8:onde avsnittet xd aja och snart när tv blir ledig så ska jag fortsätta jag orkar itne kolla i mitt rum xd aja sen har också grannarna varit här på middag . aja senare kommer dagens outfitt tror jag ha det bra sålänge eller nej det funkar itne för att jag kan inte få in bilderna på nått sett det gjorde jag via morfars skrivare förut och vi har ingen son sak som man behöver hemma så jag ska typ köpa det i morrn då jag ska till stan för att byta ett par jeans, ett par mjuksibyxor och ett par leggings som jag itne behöver eftersom jag redan har 2 st likadanna xd aja seyyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0