21 december

hejsan nu har jag precis gått till ica med mamma och asta vi köpte lite saker till julbak som vi ska göra idag eller julbak mamma ska baka något och jag ska baka schakrutor eller hur det stavas xd men nu ska jag göra julkort men jag behöver pappas data men lucas har den så jag får helt enkelt vänta. i morrn efter min fotbollsträning har jag tänkt att åka in till stan för att börja julen xd hah nej men hela familjen kommer in nån gång på tisdagen och om jag ska vänta på dom komme rjag komma in runt 3 och det är tråkit då åker jag hellre in på måndagskvällen så har jag hela tisdagen i stan myyys. aja nu måste jag plock upp från mitt golv så mamma kan damsuga seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0