15 december

hejsan. nu skiver jag om igår
igår på morgonen kollade jag på lite skidskytte och sånt xd sen ringde rikard min tränare och frågade iaf jag ville spela en fotbollscup för nån hade blitit sjuk eller skadad tror jag det var.  iaf så åkte jag upp till samligen och där träffade jag alla kompisar och sen åkte jag med tove, filippa och toves pappa till cupen. vi fik reda på att det bara var 4 lag med i hela cupen och att det var täby, skå, vi och åkersberga. och då fick jag reda på att jag skulle spela topp och det kan inte inte direkt så bra xd i första matchen spelade vi mot täby och vi spelade bara bra i sista 5 miuterna och en match är 15 miuter lång.. aja vi förlorade med 2-1 och sofia gjorde målet dära med en passning av mig typ i slut minuterna :). sen vare en match uppehåll och sen match mot åkersbega och och då spelade vi inte heller så jättebra men bättre än täby matchen iaf. målet gjordes av en åkersbergspelare alltså självmål :) så vi vann med 1-0 efter det vare typ 2 matchers uppehåll sen match mot skå och iaf vi skulle spela final så var vi tvugna och vinna den och det gjorde vi med 2-0 också jag gjorde 1 mål och sofia 1. :) så vi var vidare till final mot täby dom gjorde ett mål sen ledde dom med 1-0 jättelänge i matchen och när det var ungefär 30 sekunder kvar så får vi en indirektfrispark för deras målvakt togbollen utanför straffområdet med händerna. jag passar till filippa och filipa... ... GÖR MÅL det var så jälvla skönt vi hade kvitterat och det han inte hända något för dommarn blåste av påäng gång sen vare staffar. jag har nån komstig sak att på träningar så sätter jag alla straffar typ när vi kör strafftunering men sen på matcher går det skit xd hah så det betyder att jag missade min men kajsa och alina satta sina och alex rättade 2 straffar så vi vann hela cupen :) ha jätterolig :)

idag har det bara varit en vanlig skoladag.. måste kila nu lucas vill ha datan och mitt intrenet dapar på min data så... puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0